Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Τοιχογραφία σε παιδικό δωμάτιο

Καλημερούδια!
Σήμερα θα πάμε ένα ταξίδι στο βυθό,στο παιδικό δωμάτιο του μεγάλου μου γιου, ο οποίος λατρεύει τη θάλασσα-όπως σχεδόν όλα τα παιδάκια!-
Μου παρήγγειλε λοιπόν, το θέμα του δωματίου του να είναι "θαλασσινό" και να έχει στον τοίχο ένα "τεράστιο υποβρύχιο". Η πρώτη μου σκέψη ήταν να του βρω αυτοκόλλητα...αλλά απέτυχα!Όλα όσα του έδειχνα στον υπολογιστή του φαινόταν "μωρουδίστικα"....οπότε το πήρα απόφαση να τολμήσω...να του ζωγραφίσω εγώ αυτό που ήθελε!
Αφού βάφτηκε ο τοίχος σε τρεις αποχρώσεις, για να θυμίζει τις αποχρώσεις του νερού της θάλασσας καθώς βαθαίνει....έπιασα δουλειά! Πήρα λοιπόν,  χρώματα και  πινέλα και ξεκίνησα....
και ιδού το αποτέλεσμα!
όλος ο βυθός στο δωμάτιο του μικρούλη μου!το μεγάλο υποβρύχιο στη μέση και γύρω-γύρω.....ότι μπορεί να κρύβει ένας βυθός!χελωνίτσα,ψαράκια,κοχύλια, κοράλλια...
ένα καμαρωτό χταπόδι, μια παλιά άγκυρα από κάποιο ξεχασμένο ναυάγιο και φυσικά ο χαμένος θησαυρός που αναζητά το υποβρύχιο!
ο κύριος ιπποκαμπούλης, μια μικρή χαριτωμένη μέδουσα και πολλά- πολλά πολύχρωμα ψαράκια!
Το θαλασσινό μας δωμάτιο στολίζει και ένα καδράκι σε σχετικό θέμα..."Πειρατής",με το όνομα του!

5 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου χαίρομαι που σε βρήκα!!!Σε περιμένω και στο δικό μου μπλογκ!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάρα πολύ όμορφο,θα το καταευχαριστηθεί ο μικρός!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταπληκτική δουλειά! Σίγουρα το χάρηκε ο Χάρης και το ζήλεψαν οι φίλοι του! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά, έγινε πανέμορφο, χαρούμενο και προκαλεί τη φαντασία για υποβρύχια ταξίδια!
    Είμαι σίγουρη ότι και ο μικρός θα ενθουσιάστηκε αλλά και εσύ θα το καμαρώνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή