Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2016

Το μικρό αστεράκι

Καλή σας ημέρα φίλοι μου!
Με αυτή την ανάρτηση συμμετέχω και εγώ στο διαδυκτιακό δρώμενο που διοργανώνει η Αριστέα με τίτλο "φτιάξε καρδιά μου το δικό σου παραμύθι"
Η αλήθεια βέβαια είναι ότι δεν είναι ακριβώς το δικό μου παραμύθι...αλλά είναι το πρώτο παραμύθι που έγραψε μόνος του ο 7χρονος γιος μου για μια εργασία στο σχολείο του...
Απολαύστε το!
Το αστεράκι

Μια φορά και έναν καιρό ζούσε ένα στεράκι.
Μια μέρα έπεσε ένας κομίτης και το έριξε.
 Το αστεράκι δε χάρηκε καθόλου.
Το άλλο πρωί ένα παιδί το πλησίασε και το πήρε.
Δεν ήξερε τι είναι...
Τότε το πήγε στη μαμά του και τη ρώτησε τι είναι.
Η μαμά του, του απάντησε ότι είναι ένα μικρό αστεράκι.
Το βράδυ το αστεράκι έγινε καπνός, αλλά δεν πέθανε...
Γύρισε στον ουρανό και όλοι έκαναν μια ευχή!
 
Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους!
 

21 σχόλια:

  1. Λίτσα μου συγκινήθηκα απίστευτα!
    Μπράβο του παιδιού!
    Σημασία έχει να τολμάμε να ταξιδεύουμε μέσα από τις λέξεις , ό,τι ηλικία κι αν έχουμε!
    Ξεχωριστή αυτή η συμμετοχή.... σε ευχαριστώ από καρδιάς! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο καί τρυφερό τό παραμύθι τού πριγκιπά σου,Λίτσα μου!
    Νά τόν χαίρεστε!!
    Υπέροχη η συμμετοχή σου!!
    Καλό Σ/Κ!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο του!!! Η φαντασία των παιδιών είναι ανεξάντλητη.
    Να τον χαίρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχο, τρυφερό, μπράβο του!
    Να χαίρεσαι τον μικρό πρίγκιπά σου! Να σας ταξιδεύει!φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο κόσμος του παιδιού υπέροχος, απλός και ευαίσθητος όπως πάντα.Φίλη μου τώρα τελευταία ο υπολογιστής μου βάζει όλα τα μέιλ από παρακολούθηση στα ανεπιθύμητα και δεν έβλεπα τις αναρτήσεις.Τώρα μπαίνω σε..αυτά για να σας βρίσκω..Χάζεψε παιδί μου και η google.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι όμορφο! Δώσε ένα φιλί στο γιο σου από μια άγνωστη που συγκινήθηκε με το παραμύθι του.Τόσο αγνό, απλό, με συναίσθημα ζωντανό.
    Να τον χαίρεσαι.
    Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το αστεράκι για αστέρι θα έγραφε, να είναι γερό και να το χαίρεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να τον χάιρεσαι και να τον καμαρώνεις τον γιο σου και ένας ουρανός γεμάτος ευχές αστέρια να ξημερώσουν αλήθειες στην αγκαλιά του.
    Είναι υπεροχο να είσαι παιδί !
    Καλό σας ξημέρωμα, την αγάπη μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εντάξει, μακράν το καλύτερο παραμύθι που διάβασα μέχρι τώρα.
    :D.
    Καλή εβδομάδα να έχετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σκίζει ο γιος σου με την πένα του και είναι επτά!Συγχαρητήρια γι'αυτό το τρυφερό πλάσμα! Πολύ με συγκίνησε καρδούλα μου!Να είστε πάντα καλά και να τον χαίρεστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μπράβο στον γιο σου που έγραψε τόσο όμορφη ιστορία,με αισιοδοξο τέλος!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τρυφερό, γλυκό όσο η αθωότητα του γιου σου Λίτσα!
    Υπέροχο να λειτουργεί με δημιουργική φαντασία ο μικρός σου!
    Να τον χαίρεσαι και καλή πρόοδο να έχει!
    Τα φιλιά μου!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχο, τρυφερό.. μπράβο του!! (και σε σενα!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ότι γράφουν και λένε τα παιδιά είναι μαγικό!! Η φαντασία τους δεν έχει όρια και όμως από την άλλη έχουν ένα δικό τους τρόπο σκέψης τόσο απλό που εμείς μεγάλοι έχουμε ξεχάσει πια! Όσο απλά έπεσε το αστεράκι τόσο απλά ξανασηκώθηκε και πήγε στον ουρανό χωρίς δυσάρεστες εξελίξεις.. ενώ εμείς αμέσως θα βάζαμε το κακό με το μυαλό μας!! Τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπράβο! Τι όμορφο κρύβει μέσα του την παιδική αθωότητα!!!
    Καλή συνέχεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πόσο γλυκό! Υπέροχο, αθώο και παιδικό... να τον χαίρεσαι Λίτσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γλυκιά αθώα ψυχούλα παιδιού με έντονη φαντασία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μαγεία!!!! Μπράβο στο μικρό σου αστεράκι, μας ταξίδεψε με τον μοναδικό τρόπο που μόνο τα παιδιά γνωρίζουν καλά!!! Σας φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή