Τρίτη 30 Αυγούστου 2016

"Το τέλος του καλοκαιριού"

Πέρασε και αυτό το καλοκαιράκι δυστυχώς αφήνοντάς μου μια πικρή γεύση...
Μπορεί να περάσαμε όμορφες στιγμές, όμως οι τελευταίες του ήταν λιγουλάκι δύσκολες και κατάφεραν να σβήσουν τις χαρούμενες αναμνήσεις του τελευταίου μήνα,του αγαπημένου μου Αύγουστου!
Η τελευταία φωτό του καλοκαιριού μου ήταν αυτό εδώ το mobile , που το έφτιαξα με μερικά από τα κοχύλια που μαζέψαμε φέτος με τα παιδιά στις παραλίες που  κολυμπήσαμε,παίξαμε,γελάσαμε,χαλαρώσαμε....
Την ώρα  που το φωτογράφιζα στην παραλία, η μαμά μου λίγο παραδίπλα μου,γλίστρησε σε ένα βραχάκι και έσπασε το πόδι της....
Έτσι εσπευσμένα βρεθήκαμε πάλι πίσω στην Αθήνα όπου και χειρουργήθηκε....
"Το τέλος του καλοκαιριού" , λοιπόν, με βρήκε να το διαβάζω σε ένα δωμάτιο νοσοκομείου...
Η αλήθεια είναι ότι ενώ είχα ξαναδιαβάσει στο παρελθόν αυτό το υπέροχο βιβλίο, αυτή τη φορά το απόλαυσα πραγματικά
αφού πλέον έχω ήδη επισκεφτεί τη Σκωτία και μπορούσα να ταξιδέψω για λίγο πάλι εκεί, έστω και νοερά...
Εύχομαι να περάσατε υπέροχα στις διακοπές σας,να ξεκουραστήκατε  και να γυρίσατε γεμάτοι ενέργεια για το φθινόπωρο που καταφτάνει!

15 σχόλια:

  1. Καλώς ήρθες Λίτσα . Δυστυχώς υπάρχουν και τα απρόοπτα στις διακοπές μας , όμως κράτησε τα όμορφα και να είναι περαστικά της μανούλας σου !! Την αγάπη μου και ναι το βιβλίο είναι απολαυστικό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εύχομαι περαστικά στη μαμά σου!
    Ακόμα και τα δωμάτια νοσοκομείου, έχουν το λόγο τους , της περισυλλογής...
    Εύχομαι επίσης να είναι παρελθόν οι κακές συγκυρίες ,και αργότερα, ακόμα και το φετεινό καλοκαίρι, να θυμάσαι μόνο τις όμορφες στιγμές σας!
    Κι εμέις σήμερα, αποχαιρετίσαμε τη θάλασσα ημερολογιακά, αλλά όχι στα όνειρά μας....
    https://www.youtube.com/watch?v=IsmmasaUaxg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. στα όνειρα μας...ποτέ!και που ξέρεις ίσως μας δοθεί και καμιά ευκαιρία τον Σεπτέμβρη να ρίξουμε καμια τελευταία βουτιά!

      Διαγραφή
  3. Λυπάμαι Λίτσα μου εγώ ξέρω περισσότερο από όλους τι σημαίνει σπάσιμο και ακινησία.Περαστικά και ξέρεις ότι χρειάζεται φυσιοθεραπείες μη τυχόν το αγνοήσετε αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μόνο εσύ μπορείς να την καταλάβεις τι περνάει τώρα με την ακινησία...

      Διαγραφή
  4. Μια πανέμορφη μανούλα!.ευχαριστώ για την επίσκεψη και εύχομαι καλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Περαστικα σας Λιτσα και με το καλο να αναρρωσει η μητερα σου γρηγορα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ω....... περαστικά την μητέρα σου, ελπίζω σύντομα να είναι όλα όπως και πριν!!!! Ωραίο το mobile με τα κοχύλια όπως υπέροχο είναι και το βιβλίο της Πίλτσερ!!!!! Καλό φθινόπωρο με υγεία!!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τί όμορφη η τελευταία φωτογραφία! Σαν card-postal! Απίθανη!
    Το βιβλίο, δυστυχώς, δεν το έχω διαβάσει. Όσο για το mobile (εγώ πάντα γκλιν-γκλον τα λέω!) είναι σούπερ καλοκαιρινό!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου, μαζί με τις πιο γλυκές ευχές μου για γρήγορη ανάρρωση στη μανούλα! Περαστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η τελευταία φωτογραφία είναι από την παραλία Κουρούτας, κοντά στον Πύργο.Πραγματικά έχει υπέροχο ηλιοβασίλεμα!
      Σε ευχαριστώ για τις ευχές!

      Διαγραφή
  8. Περαστικά,Λίτσα,ευχόμαστε να είναι καλύτερα η μαμά σου!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή