Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2016

Οι πρώτες προσωποποιημένες χριστουγεννιάτικες μπάλες για φέτος!

Καλημερούδια φίλοι μου!
Με τέτοιο υπέροχο ήλιο έξω...ξέρω,  ξέρω...δεν σας κάνει ιδιαίτερο κέφι να βλέπετε χριστουγεννιάτικες δημιουργίες!
Και όμως μας μένουν μόνο 43 μέρες για την πιο όμορφη γιορτή του χρόνου!!!
...Και επειδή των φρονίμων τα παιδιά...πριν πεινάσουν μαγειρεύουν....
Οι πρώτες προσωποποιημένες χριστουγεννιάτικες μπάλες για φέτος είναι έτοιμες 
και βρίσκονται ήδη καθ οδόν για την όμορφη Θεσσαλονίκη!
Και φυσικά...δεν κρατιόμουν να μην σας τις δείξω!!!
Σας φιλώ και υπόσχομαι να επιστρέψω σύντομα με μια χορταστική ανάρτηση που σας χρωστάω...
Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους!

19 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίες με υπογραφή θα έλεγα.Καλοταξιδες και περιμένω και τα επόμενα... καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μας κάνει κέφι και μάλιστα πολύ! Πάντα είναι η κατάλληλη στιγμή για ο,τιδήποτε χριστουγεννιάτικο!!!
    Η αρχή έγινε και είναι υπέροχη, καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πανέμορφες είναι!! Μπράβο Λιτσάκι!! Καλή συνέχεια!!
    φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή συνέχεια στις υπέροχες δημιουργίες σου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχη ιδέα, υπέροχες ευχές τόσο "δικές " σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κέφι για Χριστουγεννιάτικα έχω όμως η ζέστη είναι αλήθεια πως μου έχει δώσει στα νευρα. Οι μπάλες σου είναι πολύ όμορφες Λίτσα! Φέτος θέλω και εγώ να βρω στρογγυλές διάφανες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφες και πρωτότυπες!
    Καλό Σ/Κ σου εύχομαι, φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφες,Λίτσα,καλή συνέχεια περιμένουμε κι άλλες!!Καλό ΣΚ,φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφες ...μπράβο Λιτσα μου ...να εισαι καλα
    κάλο Σαββατοκυριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ιδιαίτερες και πολύ όμορφες Λίτσα! Μοναδικά υπέροχες για τον κάθε παραλήπτη! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το ότι είναι μοναδικές για τον καθένα είναι που μου αρέσει τόσο!

      Διαγραφή
  11. Ωραία και πρωτότυπη ιδέα!!!!!!Καλή συνέχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ πρωτότυπες και όμορφες!!! Καλή συνέχεια Λίτσα μου σε ότι κάνεις!

    https://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχη ιδέα και πανέμορφες οι μπαλίτσες σου!!! Και του χρόνου Λίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή