Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2017

Κουτί ευχών γάμου

Ένα κουτί - πρόκληση για εμένα...
Είχα μόνο δυο μέρες στη διάθεσή μου να το ετοιμάσω...Δε νομίζω να προλάβαινα σε καμία περίπτωση εάν δε μεσολαβούσε η αργία των Φώτων , την οποία και εκμεταλλεύτηκα στο έπακρο ώστε να καταφέρω να έχω έτοιμο το κουτί μόλις λίγες ώρες πριν το γάμο!

Ξεκίνησα τη δημιουργία του κουτιού βασιζόμενη σε μια φωτογραφία της μπομπονιέρας και του προσκλητηρίου μιας και τα χρώματα στο στολισμό του γάμου θα ήταν παρόμοια.
Και αφού από την μπομπονιέρα κρεμόταν ένα στοιχείο με το δέντρο της ζωής δε μπορούσα παρά να ζωγραφίσω ένα δέντρο της ζωής και στο καπάκι του κουτιού.
Το καπάκι στολίστηκε με τα ονόματα του ζεύγους, την ημερομηνία του γάμου καθώς και με λεπτομέρειες από χρυσές γωνίες.
Σε μια πλακέτα γράφτηκε η λέξη: " ευχές" και περιμετρικά το κουτί στολίστηκε με την αγαπημένη μου δαντέλα.
Τα πλαινά μέρη του κουτιού έγιναν ανάγλυφα στους τόνους του πούρου και του χρυσού.
Και το κουτί ευχών ήταν πια έτοιμο να δεχτεί μέσα τους τις κάρτες με τις ευχές των φίλων και συγγενών που θα παρευρίσκοταν στο γάμο.
Κωνσταντίνε και Εμμανουέλα εύχομαι οι ευχές που γέμισαν αυτό το κουτί να σας συνοδεύουν σε ολόκληρη την κοινή σας ζωή!
Να ζήσετε!

9 σχόλια:

  1. Nude ,απαλά χρώματα με υπέροχο σχέδιο Λίτσα μου,είμαι σίγουρη ότι θα χαρούν να το έχουν και τους εύχομαι να ζήσουν ευτυχισμένοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Διακριτική ομορφιά !!!! Μπράβο !!!!
    Να ζήσουν ευτυχισμένα τα παιδιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα ανάγλυφα και ο συνδυασμός των χρωμάτων έκαναν το κουτί υπέροχο!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφο, εξαιρετική επιλογή χρωμάτων!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Λιτσάκι μου με τις όμορφες δημιουργίες.Πολύ όμορφο και με διακριτικά χρώματα που μπορεί το ζευγάρι να κρατήσει για πάντα μέσα στο σπίτι του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. απλα υπέροχο! και λάτρεψα και τη δαντελα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θεϊκό! Και είχες δυο μέρες μόνο για να το ετοιμάσεις; Όντως αποτέλεσε πρόκληση...
    Να ζήσουν και να ευτυχήσουν!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  8. Thank for your very good article.! i always enjoy & read the post you are sharing!

    หนังใหม่

    ΑπάντησηΔιαγραφή